Manager ds. Rozwoju

20. października 2020

Do zadań będzie należało:

– organizacja i rozwój sieci sprzedaży poprzez budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami,
– doradzanie i wsparcie klientów w zakresie produktów sprzedawanych przez naszą firmę,
– realizacja ustalonych planów sprzedażowych,
– dbanie o wizerunek firmy poprzez aktywną komunikację,
– obsługa merytoryczna dystrybutorów na terenie PL,
– podsumowywanie pracy w formie sporządzonych raportów,

Wymagania:

– umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy,
– kreatywność i dynamika w działaniu,
– doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
– umiejętność radzenia sobie na konkurencyjnym rynku,
– znajomość farb do drewna, metalu i metod ich nakładania (mile widziane),
– wykształcenie minimum średnie,
– doświadczenie z CRM ( mile widziane),
– prawo jazdy kat B,
– gotowość do podróży służbowych,
– umiejętność szybkiego uczenia się i wykorzystywanie wiedzy w praktyce,
– ogólna wiedza IT: system Windows, Office, ERP.

Zapewniamy:

– pomoc merytoryczną w trakcie wykonywania obowiązków oraz wsparcie ze strony przełożonego,
– atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
– premię zadaniową uzależnioną od stopnia realizacji celów,
– narzędzia pracy, takich jak: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy,
– pełny pakiet szkoleniowy wprowadzający do pracy z naszymi produktami,
– stabilny rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na adres: tomasz.repeta@teluria.pl, tel.: +48 606 801 589.